Sou formado em Egenharia do AMbiente pela Universidade Eduardo Mondlane...Trabalho na área do Ambiente a mais de 5 anos. tenho conhecimentos e ecperiencia solda nesta área.
Formado em Gestao de Recursos Humanos pela Universidade Medagogica. Trabalhei 4 anos em empresa de Micro Finanças em Nampula. Trabalhei como controlador de insumos e gestao de stocks num periodo de 3 anos e agora sou assistente de direçãao de Operações na Plexus.
Experiencia na area de planificacao, estudos, M&A e estatistica; Trabalho na areal de Estudos, Planificacao e Gestao de Projetos; Experiencia de trabalhos com projetos de denvolvimento financiados por agencia internacionais: de 2014 a 2016 trabalhei como gestor financeiro do Projecto ProPESCA cofinanciado pelo GdM e FIDA, de 2016 a 2019 trabalhei como oficial de Monitoria e Avaliacao nos projectos de Apoio a Governacao de Pescas e Apoio a pesca Artesanal no Contecto das Mudancas Climaticas, de 2020 a 2023 como cfefe do departamento de Estudos, Planificacao e Cooperacaco no Museus do Mar Tenho dominio de financas e contratacoes publicas.
Inacio N. Machoco is an accomplished Project Management expert with more than 10 years’ experience. He has been instrumental in the Management, Leadership, Research and Partnerships negotiations for both National and international organization. Inacio has held different positions in organizations where he has worked. He has developed and consolidated skills in leadership, team management, planning, budget management and fundraising to finance the implementation of projects in areas of health, agriculture, education and Humanitarian Response in Mozambique. Inacio currently works as the coordinator of 4 Research Support Departments (Clinical, Laboratory, Data Centre and Demography) at the Manhica Health Research Centre. Inacio have led cross functional teams to secure significant grants in the past, resulting in tangible outcomes in areas mentioned above, he is constantly seeking innovative approaches to maximize funding opportunities and drive meaningful change. His collaborative nature and commitment to team work make him an asset to any organization.
Experiência de pouco mais de 9 anos em Administração e Finanças. Possui ensino superior em contabilidade e auditoria e ensino técnico médio em contabilidade. Conhecimentos sólidos em excel e power point. Destingue-se pelo elevado sentido de responsibilidade, independência, trabalho em equipe e cumprimento dos prazos de reporte.
I am a result oriented, self motivated, great team player who demonstrates a high level of technical aptitude combined with a three years experience. I safely execute tasks in strict accordance to OEM, Safety, Health and Environment policies. I hope to add value to your organization by aligning my own to the organizations objectives. My career goal is to be associated with a progressive dynamic organization which can fully utilize my skills and potential. I am also a versatile and creative person, fast learner and always willing to learn new things and I am able to work with all people from different backgrounds and departments. -troubleshooting Hydraulic and electrical faults and giving remedial action -complete engine, hydraulic pumps and motors overhaul -complete under carriage rebuild - attending to breakdowns which affecting engine, transmission, undercarriage, hydraulic system
Trabalhando na Tesouraria, com a principal função de executar pagamentos nacionais e Internacionais. Garantir que os pagamentos seja efectuados tendo em conta que foram devidamente reconhecidos os gastos e custos de acordo com as NIRFS. preparar provisões de tesouraria Coordenar abertura de termos de compromisso de exportação e importação. Garantir que os pagamentos sejam efectuados tendo em conta as datas de vencimento de facturas Conhecimento em SAP, Excel, Word, power point e Outlook