• Gestão de Assuntos relacionados com os Direitos da Criança, sua Assistência, Acompanhamento e Procedimentos de Boas Práticas; • Gestão de Procedimentos de Controlo de Informação, a Documentação, Base de Dados, Registos, Codificação, Hierarquização e Organização de Arquivos; • Base de dados para as listas telefónicas associadas a todas as unidades de apoio e de cooperação com a organização; • Assuntos relacionados à Saúde, com prioridade à Saúde Infantil e com enfoque nos procedimentos de Boas Práticas para a Prevenção de Doenças e Acompanhamento Integral.
Busco uma posição como Assistente de Coordenador de Logística na Médicos Sem Fronteiras, onde posso aplicar minhas habilidades em logística e tecnologia da informação para apoiar eficazmente as operações humanitárias.
From 27th September 2017, Seles Manager ; Companie Premier SuperSpar BAIA MALL Main duties include: - Coordanete activities of wokers in the departament; - Recruitment & training of new staff; - Control daily sales to know the amount of stock to order from the warehouse; - Client and Supplies control; - Place orders from the local suplly; - Develop work plan for the workers throughjob description and maintain standard and discipline; - Client Relationship Management; - Provide customer service in order to increase client satisfaction. maintaining excellent relations with clients to generate revenues for additional business; - Develop relationships with key decision-makers in target organizations for business development. - Ensuring continuous interaction with the customer to make sure that areas of concerns can be worked upon for improved service levels. Ensuring speedy resolution of queries and grievances, maintaining excellent relations with clients to generate revenues for additional business. Developing and
Mozambican Marketing and Sales Specialist with over 8 years of experience in building materials, telecommunications and FMCG industries throughout Mozambique. Highly motivated and passionate about conversion rates, strategic business development, team leadership, Customer Relationship a Management and value added services.
Sou licenciado em Economia pela Universidade Zambeze e possuo mais de cinco anos de experiência comprovada na área de Administração e Finanças, com enfoque em gestão de orçamentos, supervisão de recursos humanos, logística e procurement. Ao longo da minha carreira, desempenhei funções como Oficial Provincial de Administração e Finanças no Projecto Mozambique Local TB Response da ADPP Moçambique, onde fui responsável pela gestão administrativa e financeira, elaboração de relatórios financeiros e coordenação logística. A minha experiência permitiu-me desenvolver sólidas competências em conformidade com regulamentos financeiros, implementação de políticas administrativas e otimização de processos operacionais, sempre com foco em resultados e melhoria contínua.
Monitor de Campo WFP durante 1 ano 2011 Oficial de Extensão Land O' Lakes durante 2 anos 2013 /14 Oficial Distrital Agro-pecuario Baira Corridor durante 3 anos. 2014/16 Supervisor Distrital no programa de emergência ANDA Manica em parceria com WFP . Oficial Distrital Agro-Pecuario Save rhe Chidren 2017 ate em então.
Com um diploma em Engenharia da Informática pela Universidade Lúrio e mais de 6 anos de experiência no setor de TI, atualmente sou um Engenheiro de TI Sênior liderando uma equipe de 3 profissionais de TI a projectar, implementar e manter a infraestrutura de TI de duas propriedades hoteleiras de Cabo Delgado. Desenvolvi fortes habilidades em administração de redes e servidores, solução de problemas e gestão de orçamento. Também demonstrei minha capacidade de coordenar com provedores de serviços, criar relatórios e inventários e gerenciar projetos de TI. Sou apaixonado por fornecer soluções de TI de alta qualidade que melhorem as experiências dos usuários em tecnologia e comunicações, ao mesmo tempo em que apoio as organizações a alcançar os objetivos de negócios.
Brief Description of Duties Available for related matters during the normal working hours and whenever required. Conduct briefings with the drivers about safety and other business as whole. Ensure compliance to service schedule. Ensure cleanses of the trips. To ensure that the fleet is available for the next trip immediately after completion of the previous one. To conduct pre and post trip briefings with drivers. To log all trips in to system prior to trip initial . To request the necessary funds to be allocated to the drivers for the trips. Verify the completeness and relevance of the trip documentation with the drivers including the funds justifications on completion of the trip. Verify the automated safety performance reports and take necessary actions. Daily update of the file for the km vs. liters consumed and share with the relevant stakeholders. Initiate the disciplinary processes and lease with HR for the further
Lpg and fuel regional fleet supervisor supply Chain
I am a capable Office Administrator with 6 years of experience prioritizing multiple tasks requiring prompt solutions. Talented problem-solver managing workloads while greeting visitors, answering incoming phone calls, and fulfilling staff members' requests. Professional and welcoming in creating an upbeat work environment. Organized Office Administrator with outstanding knowledge of effective office coordination with commitment to effective collaboration. Skilled at reorganizing offices for superior functionality. Organized and dependable candidate successful at managing multiple priorities with a positive attitude. Willingness to take on added responsibilities to meet team goals. Detail-oriented team player with strong organizational skills. Ability to handle multiple projects simultaneously with a high degree of accuracy
Trabalhei durante 1 na Amal industries como operador de Loom , tive um estagio pre professional na CFM como torneiro e tambem na Somental. Actualmente trabalho na Mozindia packing end manufacturing como stitcher.
Serrelheiro mecanico, lincenciatura em ensino de geografia