Growing and gaining experience in the field of Logistics and Procurement by working in projects relatively distant from the capital of the country, in international companies based in Mozambique. Great formation, with a degree in Civil and Transports Engineering from ISUTC - Higher Institute of Transports and Communication Please find all the detail of my roles responsibilities available in the curriculum vitae attached.
I am experienced in organizing procurement processes, Ensuring adequate documentation of all the organization's purchases, Creating semi-annual procurement plans, Uploading all procurement information/documentation to Onbase , updating and maintaining a list of pre-qualified suppliers at the level provincial and district, Maintain a database with a list of supplies that includes prices for budget/ forecast purposes ; Manage contracts for the supply of goods and services, preparation of requests for quotation ( RFQ ) and payment orders ( PO ) for the acquisition of goods and consumable materials for the Program, reception and evaluation of quotations, offers or proposals, negotiation of certain procurement conditions in full compliance with the Donor's Standard Operating Procedure (SOP/SOP) ; Send materials to final destinations and ensure they sign ( GNR ) to confirm reception ; Management of the organization's car fleet, Management and control of fuel consumption and replenishment of stocks at the pumps, checking
I’m specialized in Human Resources, been working on this field for over 5 years now, I currently work at Premier Group Superspar, at human resources department, as Manager, I'm in charge of expatriates, (foreigner), I take care of all the foreigners at premier over 200, I renew their Work Visa, Dire, Passport and I'm also responsible for hiring them and make work contract for them, I'm fluent in English, Portuguese, and Bahasa Indonesia, not to mention I work with primavera system as well, as in for my curriculum I have knowledge of, IB, IGCSE, SATs, and National exams, and I have a bachelor's degree in Human Resources,
Excellent Communication skills with good level of partnerships linked to commercial area (Importa/Export; Warehousing and distribution); - Good Dynamics of association / co-operation and auto-organization - Respectful, easily capable of learning, understanding and to be in tune with new trends of the business processes as a result of direct contact with single clients and organizations. - Attended Sales and Technical Training on : Enterprise management; Marketing & Sales management; Sales & Negotiations Techniques; Customers Care (Front & Back Office),Supply Chain Management Training - Liaison with transporters / Distributors(Air, Road and Sea) including Customs Clearance processing
Domínio de informática a nível de Microsoft: Windows, Word, PowerPoint, internet e Excel; Excelente conhecimento académico em Contabilidade e elaboração de inventários, diários e balanço; Capacidade de interpretação de resultados obtidos em estudos; Facilidade de comunicação e adaptação à novos ambientes; Facilidade e capacidade de trabalhar em equipa; Gosto pelo trabalho e aprendizagem; Alto sentido de responsabilidade; Boa apresentação; Criatividade; Dinamismo.
Incluir-me no mercado de trabalho por meio de uma empresa conceituada e referenciada, que me proporcionará a oportunidade de crescimento e de demonstrar minhas atribuições, de modo que contribuirei para seu desenvolvimento.
Trabalhei como farmacêutico voluntário na Farmácia Apolo em 2022 e em 2023 trabalhei na mesma farmácia como farmacêutico estagiário. Passei pela Importadora/Distribuidora Medis Farmacêutica como estagiário, onde tive a oportunidade de ver na prática como é feito o processo de distribuição de Medicamentos e o previlegio de usar o sistema informático PRIMAVERA em 2023. Passei pelo Depósito Provincial de Medicamentos Tete onde tive as bases de uma boa Gestão e Logística Farmacêutica em 2023. Trabalhei como inqueridor em um projeto organizado pela Universidade Zambeze Tete em 2023. Trabalhei como Monitor na Faculdade Zambeze na cadê ou ra de Química farmacêutica e Química analítica em 2029. Trabalhei na Indústria de Produção de Calçados na Beira em 2017.
Product and Market Manegemment, Sales and team supervisor, 11 years work in Marketing and Sales area. Proactive and resilience, professionally competitive, Honest, assiduous, responsible and High integrity.
Comercial - Sales and Marketing - Sales Management and Skills Negotiation
Esta candidatura deve-se por um lado, minha experiencia mais de 10 anos em trabalho de projectos/programas de desenvolvimento comunitário; Por outro lado, minha formação académica, terminado o mestrado em Gestão Estratégica de Recursos Humanos conjugada com minha experiência de docência de história pensamento económico e políticas públicas, que me permitiu explorar a componente de gestão da função de pessoal e de orçamento, na perspectiva de desenvolver competências profissionais e comunicação interpessoal.
Sou um estudante finalista (TCC) em Arq. e Planeamento Físico na UEM. Tenho trabalhado com alguns projecto de residências unifamiliares, design de interior. Tenho conhecimento avançado na optica do utilizador dos seguintes programas: ArchiCad SketChup AutoCad (Conhecimento básico) Word PowerPoint Excel Photshop Adobe Ilustrador Lumion Enscape
Engenheiro Geológico com sólida formação técnica e cursos complementares em Logística , Gestão de Recursos Humanos e Inglês Avançado , trazendo uma combinação de habilidades analíticas e organizacionais essenciais para o sucesso na área de compras. Possuo uma forte capacidade de comunicação , criatividade e adaptabilidade , o que me permite enfrentar e superar desafios complexos no ambiente de trabalho. Além disso, meu conhecimento em ferramentas tecnológicas, como Adobe Lightroom , Pacote Office e Canva , aliado à capacidade de análise de dados, contribui para a gestão eficiente de processos de aquisição e otimização da cadeia de suprimentos , garantindo o cumprimento de prazos, a qualidade dos produtos e o melhor custo-benefício.
Engenheiro Geológico, Gestor de Recursos Humanos, Logístico e Procurement
Sou cozinheira, com experiência em restaurante em Luanda Angola, porém no Brasil nunca trabalhei em restaurante, só cozinheira em domicílio, com congelamento é pequenos eventos, tecnologia em gastronomia pelo uninassau, e alguns curso , senac e instituto mix.
Gestão de contas, control de crédito, venda de produtos e serviços, programação e monitória dos prazos de vencimento, manutenção de ATM, gestão de tesouraria, elaboração e apresentação de memorandos.